sâmbătă, 1 octombrie 2016

Noutati la targul de cosmetice 2016



Azi am fost la Cosmetics Beauty Hair Romexpo, prima zi din octombrie plina de soare, calda, cu ser senin si ambient de litoral .
Si am sa va povestesc pe scurt concluziile dupa cele peste 5 ore petrecute in 3 paviloane pline de producatori, importatori si marketeri dispusi sa faca aproape orice sa iti vanda alifii sau solutii miraculoase, aparate care te transforma din batran in tanar si nelinistit …. pana la parfumuri arabesti care te dai odata si mirosi tot anul (bine anul cosmetic are doar 3-4 ore !).


La prima tura am urmarit atent expozantii ce venisera cu strategii de genul facatura maxima cu pret minim sau chiar cu facatura maxima si pret maxim !
Lasand gluma acida dar adevarata de o parte nu am intalnit decat 3 expozanti cu produse adevarate , mai pe inteles pretul reflecta cu adevarat calitatea lor .
In rest fake-uri peste tot, producatorii nostrii autohtoni la toarta cu strainii “corecti” aruncau la promotii numai naturale pline de chimicale de iti cadea si pielea de pe cap nu numai parul ( bine sa nu exageram nu imediat se intampla acest lucru ci in timp …. acolo …. de la 3-5 ani ….. dupa ce trec anii astia esti ca puscariasii cu sechele ………  ochii iritati, pielea cazuta, fata tumefiata …. ce mai ca dupa razboi ……… ne vindeca de caderea parului si ne umplem de bube pe fata, dam cu alifie speciala … scapam de bube si dam de pzoriazis ………si tot asa pana ne pun le pret promotional capacul de la cosgiuc din carton presat reciclat “prieten” cu mediul !
Concluzionand totusi despre numai bune pot spune ca am fost impresionat de niste crème antiacneice si crème peel off din Italia (firma inca nu e   intrata in Romania) care am avut okazia sa le testez si au fost senzationale comparativ cu cele cateva zeci testate inainte de la “alti” competitori. In al doilea rand gama cosmetica Organique EternalGold la fel foarte buna calitativ si gama de vopsele si solutii reparatorii de par de la Frenchtop Olanda (aici m-a lasat masca o solutie impotriva caderii parului care garanteaza stoparea caderii parului in numai 4 zile !)
Mai mullt nu am ce povestii in afara de inghesuiala la produsele de 2 lei …. 5 lei ………… sau promotii de 50 % la “expirate”.
Totusi trebuie sa remark si prezenta unor vedete din lumea stilistilor profesionisti si dupa cum v-ati dat seama dupa poza prezentata l-am imortalizat pe maestrul stilist Marian Cotoi in plina actiune la o coafura super interesanta aplicata unei domnisoare super dragute !
In rest nu a-ti pierdut nimic ….. garantat 100% !
Pe maine cu altceva mai interesant probabil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu