joi, 29 septembrie 2016

De ce mancam mult …si prost ?


De ce mancam mult …si prost ?
Daca ar fi sa dau un raspuns rapid ca la concurs as spune: datorita obiceiurilor proaste si reflexelor capatate dea lungul timpului in alimentatia captiva.
Si Leana a spus ca exista o explicatie !? Asa ca o sa trecem la exemplificare ca doar in felul acesta o sa ii invatam pe unii din semenii nostrii sa se trateze corect acasa si sa nu mai dea vina ca doctorul este de vina ca nu ia dat pastila minune sa nu se baloneze sau sa  slabeasca .
Acest secol XXI al vitezei internetului ne-a facut si mai uituci fata de propria persoana …….. si neglijam in fiecare zi mesele la timp si rationale in favoare mancarurilor fast food si ne mai intrebam de ce am facut sunculite sau celulita ?
In stare critica ajungem la doctor sau nutritionist sa ne salveze viata ( ca doar avem trigliceride mari, cholesterol mare si burtica cat cuprinde ….de nu ne mai putem nici apleca ca lumea iar unii nu o mai vad decat in oglinda !?) si atunci primim o lista intreaga a ce avem de facut rational la care bineinteles exista acel okazional in care ne putem permite vicii: fumat, alcool, ceafa de porc,canabis,  etc.
Iata cum traduc majoritatea dintre noi partea cu acel consum okazional de vicii:


Ea: Ti-am spus sa nu mai mananci ca boul la masa 10 mici si 10 beri ?
El: dar doctorul mi-a spus ca okazional pot sa servesc 1 mic si o bere !
Ea: Pai asta e okazional  ca si ieri ai ars 2 cefe de porc si 5 sticle de vin cu Petrica ?
El: Pai daca mi se ivesc okazii in fiecare zi eu ce sa fac ? Sa le refuz ? Ce eu m-am luat de tine ca in fiecare seara halesti 6 felii de unt cu miere la o halba de ceai si un lichior de cafea  ? Sanchi …. te roade stomacul ca vorbesti la telefon cu Luiza prea mult !
Si uite asa pana la urma tap ispasitori nu suntem noi ci doctorii si terapeutii ca nu ne dau fir-ar al naibi pastila aia care sa ne vindece pe loc de rontaiala acuta !
Cam atat pentru azi ca devine plictisitor si ………. putem capata obicei prost sa citim prea mult !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu